Söndagen den 23 april mellan 10 och 16

Våren är på gång! Söndagen den 23 april bjuder vi in alla medlemmar och vänner till arbetsdag mellan klockan 10.00 och 16.00.

Den här gången kommer vi bland annat att inrikta arbetet på att få fint på Sinnenas ridstig. Du kan välja när du vill komma, och hur länge. För-/eftermid- dag/del av dagen/hela dagen. Det finns uppgifter för alla!

Vi bjuder alla deltagare på fika och korvgrillning.

Anmäl dig via mail till teresa@lunnaridklubb.se När du anmäler dig, ange matavvikelser.

Ta gärna med redskap och arbetshandskar. Har du röjsåg/motorsåg är det välkommet! Ange det i så fall när du anmäler dig till arbetsdagen.

Vi ser fram emot en trevlig dag med gemenskap, arbete och varm vårsol. Tack för att ni vill hjälpa till att hålla Lunna Ridklubb fin och välvårdad.