Medlem

När du blir medlem hos oss så stöttar du Lunna Rid­klubb som klubb och du får tillgång till lektioner, läger och kurser samt Lunnabladet. Medlemskap löses per kalenderår och är obligatoriskt vid deltagande i alla klubbens hästrelaterade aktiviteter efter tre prova på-tillfällen. Det ingår också en försäkring för dig som rider. Medlemskap krävs även för ryttare på egen häst som vill nyttja klubbens anläggning.

Avgift:
Barn/ungdom till och med 18 år 310:-/år
Senior 420:-/år

Hör av dig till oss via mail info@lunnaridklubb.se för att bli aktiv medlem och elev. Vi använder ridskolesystemet Hippocrates där alla elever har ett konto.

Du kan också bli stödmedlem genom att betala in medlemsavgiften på Lunna Rid­klubbs bankgiro 396−5076 (bankgironumret kräver ej OCR-nummer).
Ange namn, adress, telefonnummer och e-postadress.

Du är försäkrad när du rider hos oss. I medlemskapet ingår Svenska Ridsport­förbundets olycks­falls­försäkring. Läs mer här intill.