Hösten övergår snart i vinter och vi passar på att röja, städa och göra fint på Lunna innan snön kommer. Vi bjuder in alla medlemmar och vänner till arbetsdag.
Denna gång blir vi extra glada om du som kan snickra kommer då vi behöver göra en flyttbar uppsittningsramp och även öppna en innervägg i längan.

Du kan välja när du vill komma, och hur länge. Förmiddag, eftermiddag eller hela dagen. Vi bjuder alla deltagare på lättare förtäring.

Anmäl dig till arbetsdagen
Anmäl dig till arbetsdagen senast torsdagen den 19 oktober. När du anmäler dig, ange matavvikelser.
Anmäl dig via mail till teresa@lunnaridklubb.se

Tag gärna med redskap och arbetshandskar. Har du röjsåg/motorsåg är det välkommet! Ange det i så fall när du anmäler dig till arbetsdagen.
Vi ser fram emot en trevlig dag med gemenskap, arbete och höstsol. Tack för att ni vill hjälpa till att hålla Lunna Ridklubb fin och välvårdad.

/Styrelsen