Nu finns Göteborgs Handikappridklubb anslutna till Sponsorhuset. Via Sponsorhuset kan du handla från över 600 kända nätbutiker. Varje köp som du gör ger pengar tillbaka till dig själv och till GHRK. Passa på att stödja klubben när du handlar julklappar på nätet!

Sponsorhuset har gjort en introduktion som de kallar Bonusstege. Där har de samlat allt man behöver veta om tjänsten, samt information om olika hjälpmedel. Går du igenom hela Bonusstegen (5 steg) så stödjer du dessutom Göteborgs Handikappridklubb med 50 kr samtidigt som du själv får en Trisslott!

Alla kan komma igång med Bonusstegen, även du som redan är medlem på Sponsorhuset. Klicka här och sprid länken till dina vänner och bekanta: sponsorhuset.se/ghrk/intro

När du anslutit dig och helst installerat ”handla smart” på din dator eller telefon, så går automatiskt en viss procent av köpen du gör till GHRK och en viss procent tillbaka till dig som handlat. Senare kan du välja att själv plocka ut de pengar du tjänat ihop eller skänka också de pengarna till klubben. Det får du mail om med jämna mellanrum.

Göteborgs Handikappridklubb tackar för ditt stöd och hoppas att du skrapar fram storvinsten!